Yalova’da Dünya Tekerlekli Sandalye Basketbol Turnuvası

Türkiye ile beraber İspanya, Almanya ve Güney Afrika ülkelerinin katılımlarıyla, “2022 Mini World Wheelchair Basketball Friendly Tournament” organizasyonu Yalova’da gerçekleştirildi. Yalova 90. Yıl Kapalı Spor Salonu’nda gerçekleşen organizasyona desteklerinden dolayı Yalova Üniversitesi Rektörü Pro...

Türkiye ile beraber İspanya, Almanya ve Güney Afrika ülkelerinin katılımlarıyla, “2022 Mini World Wheelchair Basketball Friendly Tournament” organizasyonu Yalova’da gerçekleştirildi.

Yalova 90. Yıl Kapalı Spor Salonu’nda gerçekleşen organizasyona desteklerinden dolayı Yalova Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Bahçekapılı’ya, Spor Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Serdar Geri’ye, Rekreasyon Bölümü Başkanı Doç. Dr. Nurullah Emir Ekinci’ye, Öğr. Üyesi Doç. Dr. Nigar Küçükkubaş’a, Yabancı Diller Yüksekokulu Müdür Yardımcısı Öğretim Görevlisi Ömer Çakmak’a ve Öğretim Görevlisi Baki Karakuş’a, Bedensel Engelliler Spor Federasyonu Dış İlişkiler Sorumlusu Nurettin Bilmez ve Türkiye Bedensel Engelliler Spor Federasyonu Başkan Başdanışmanı Alpaslan Erkoç tarafından teşekkür belgeleri sunuldu.

Organizasyona gönüllü katılımlarıyla takımlara destek olan Yabancı Diller Yüksekokulu öğrencilerimizden; Maksude Yaren Yükselen, Nurefşan Burgaz, İrem Özçiloğlu, Yüsra Acar, Beyza Sevinç, Tebarek Alaa Fadhil ve Zeynep Su Demir’e teşekkür ederiz.

 

Medektif

17 Ağu 2022 - 23:21 - Eğitim


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Turkuaz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Turkuaz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Turkuaz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Turkuaz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.


Türkiye Haberi