Rusya'da Putin'in sağ koluna suikast girişimi!

Rusya'da şok gelişme! Putin'in sağ kolunu zehirlemek istediler! Rusya Devlet Başkanı'na beklenmedik hamle! İşte haberin detayları...

putin

rusya devlet başkanı suikast

suikast

Rusya'da şok gelişme! Putin'in sağ kolunu zehirlemek istediler! Rusya Devlet Başkanı'na beklenmedik hamle! İşte haberin detayları..

İngiliz medyasının bir Telegram kanalına dayandırdığı iddiaya göre; Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'in "sağ kolu" 71 yaşındaki Nikolai Patrushev, suikast girişiminden son anda kurtuldu.

Kremlin içindeki kaynaklarına atıfta bulunan "General SVR" adlı Telegram kanalı, "Yakın zamanda, Rusya Federasyonu Güvenlik Konseyi Sekreteri Nikolai Patrushev'e suikast girişiminde bulunuldu" dedi.

Eski Federal Güvenlik Servisi (FSB) Başkanı, halihazırda da Rusya Güvenlik Konseyi Sekreteri olan Patrushev'in, apar topar hastaneye kaldırıldığı, doktorların yoğun müdahalesi sonucunda hayatta kaldığı aktarıldı.

Yapılan tektikler sonunda ise, 71 yaşındaki ismin "sentetik bir zehirle" hedef alındığı sonucuna varıldı.

Suikast girşiminin kim ya da kimler tarafından yapıldığına dair ise bir bilgi paylaşılmadı.

PATRUSHEV AİLESİ RUSYA İÇİN ÖNEMLİ

Nikolai Patrushev'in 44 yaşındaki oğlu Dmitry Patrushev, şu anda Rusya Tarım Bakanı olarak kabinede görev yapıyor.

Nikolai Patrushev, "Putin'in koltuğunu arkasında bakmadan emanet edeceği isimler" arasında yer alıyor.

19 Tem 2022 - 13:36 - Dünya


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Turkuaz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Turkuaz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Turkuaz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Turkuaz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.


Türkiye Haberi